X-trafik byter utseende

Startat av AO, 25 november 2008, 23:45:01 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Göransson

Nja, varken så där bra namn från början direkt..
Sen loggan man kanske inte jublar över..
Min förra fru kanske......för hon var ju körd...
Vad kallar de bokföringen...X-files...
Framtiden då? Generation X....
fast tanken var nog god...av någon....nånstans...
/Magnus
Ps, ironi var inne ett tag där ds...

Fredde

#16
Nu är det nya X-et även på Xtrafiks hemsida




http://www.x-trafik.se/

AO

Jag börjar mer och mer att gilla den nya loggan  :)  Det är nog rätt att våga ändra för att modernisera.

virtual1

Citat från: AO skrivet 12 december 2008, 14:48:07 PM
Jag börjar mer och mer att gilla den nya loggan  :)  Det är nog rätt att våga ändra för att modernisera.

Modernisering behöver inte vara fel alls, problemet här är tycker jag att loggan här känns inte fräsch alls, den gamla kändes fräschare! - det här skulle kunnat varit '84 eller nåt...

Fredde

Om nu 4993 blir kvar i Gävle borde denna få den nya loggan då den inte än är omlackad... Bara vänta och se vad som händer!

AO

Citat från: Fredde skrivet 12 december 2008, 16:03:40 PM
Om nu 4993 blir kvar i Gävle borde denna få den nya loggan då den inte än är omlackad... Bara vänta och se vad som händer!

Skulle vara kul om den fick den nya lacken, men X-trafik har tidigare sagt att den nya lacken inte är färdigutvecklad än utan är klar först till nyleveranserna till Gästrikland och Hälsningland. Skulle eventuellt vara om 4993 blev någon sorts "provbuss".

Fredde

Citat från: AO skrivet 12 december 2008, 16:32:00 PM
Skulle vara kul om den fick den nya lacken, men X-trafik har tidigare sagt att den nya lacken inte är färdigutvecklad än utan är klar först till nyleveranserna till Gästrikland och Hälsningland. Skulle eventuellt vara om 4993 blev någon sorts "provbuss".

Har du hört hur ev den nya lacken kan tänkas bli ?

AO

Citat från: Fredde skrivet 12 december 2008, 16:32:57 PM
Har du hört hur ev den nya lacken kan tänkas bli ?

Nej det har jag inte. Men jag tror nog inte att det blir någon stor förändring, inte av färgerna iaf.