Huvudmeny

Likbil i Chongqing

Startat av Mr G, 06 juli 2007, 19:34:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr G


Verkligen kul att se BD:s bilder från Kina. Finns verkligen mycket intressant att beskåda där. Så jag vill också bidra med några bilder. Som den här t ex. En likbil i Chongqing. Inte så noga med värdigheten tycks det som. Kistan med liket skuffas in lite snett i en mindre flakbil, och tre gubbar får följa med på flaket.
吉先生

Bengt Jönsson

Citat från: Mr G skrivet 06 juli 2007, 19:34:06 PM

Verkligen kul att se BD:s bilder från Kina. Finns verkligen mycket intressant att beskåda där. Så jag vill också bidra med några bilder. Som den här t ex. En likbil i Chongqing. Inte så noga med värdigheten tycks det som. Kistan med liket skuffas in lite snett i en mindre flakbil, och tre gubbar får följa med på flaket.

Robban Broberg - "Min bil är inte lik din - den är en likbil"..  ;D

Johan Hansson

Citat från: Mr G skrivet 06 juli 2007, 19:34:06 PM

Verkligen kul att se BD:s bilder från Kina. Finns verkligen mycket intressant att beskåda där. Så jag vill också bidra med några bilder. Som den här t ex. En likbil i Chongqing. Inte så noga med värdigheten tycks det som. Kistan med liket skuffas in lite snett i en mindre flakbil, och tre gubbar får följa med på flaket.

Det värsta jag sett.
Om jag vetat att det var så här jag skulle åka kunde jag ju lika gärna gräv en grop själv och lagt mig där.

(skämt och sido)
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.