Identificering af Swebus Godsbuss

Startat av CF, 26 maj 2007, 21:28:35 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

CF

Hej

Jeg har et billede fra Karlstad - jeg ved ikke hvorfra jeg har det - forestillende en Volvo B10M-70B Carrus Fifty Godsbuss fra Swebus i Värmlandslack.

Da jeg ikke har set ret mange Carrus Fifty Godsbussar, er det måske muligt at identificere den ved hjælp af omtalen ?

På forhånd tak

Walter

Citat från: Claus Frost skrivet 26 maj 2007, 21:28:35 PM
Hej

Jeg har et billede fra Karlstad - jeg ved ikke hvorfra jeg har det - forestillende en Volvo B10M-70B Carrus Fifty Godsbuss fra Swebus i Värmlandslack.

Da jeg ikke har set ret mange Carrus Fifty Godsbussar, er det måske muligt at identificere den ved hjælp af omtalen ?

På forhånd tak

Kan det vara den man tog över från Värmlandstrafik som diskuterades på Bussnack tidigare, vet inte m något inv kom fram?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

CF

#2

Desværre kan jeg ikke se reg.nummeret på billedet, da det er lidt "dimmigt" .....

Jeg har også kollat på SBH, og der kommer 3 hits på søgningen "Fifty Gods" :

AHY641
AHY741
AMD691

og ingen af dem har vel været i Värmlandslack ?

Staffan Sävenfjord

Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

CF

Den er nice, men det er ikke den - tyvär

Ulf Fernestad

Swebus 0726,Var inte den motivlackad förr ???

CF

Det er en Fifty jeg har billede af. 

Hvis det hjælper, så har den på mit billede AC og skoleskilt ........

Jan

Tyvärr min vän, så finns det ingen Fifty med gods hos Swebus Värmland. Swebus har inte överlag haft några Fifty med godsutrymme i Sverige, undantag 3583 och 3584. Dessa var enkelaxlade och det är inte så vanligt att finna. KR trafik byggde om sin 173 den är också enkelaxlad

//Jan
I branschen 37 år

Jan

Lars är mycket medveten att 173 är en 9700S, jag syftade på 2 axlad. Dock så glömde jag 3681.

//Jan
I branschen 37 år

Ersa

Citat från: Claus Frost skrivet 26 maj 2007, 23:43:10 PM
Det er en Fifty jeg har billede af. 
Hvis det hjælper, så har den på mit billede AC og skoleskilt ........

Kan du inte lägga upp bilden så alla kan se? Det kanske hjälper?

CF


Jeg har ikke selv copyright til billedet, og jeg ved ikke hvem der fotograferet det. Selvfølgelig kan man bare lægge det op, og håbe på forståelse fra ejeren af copyright.

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at lægge billeder op....

:P

Ersa

Citat från: Claus Frost skrivet 27 maj 2007, 10:49:27 AM
Jeg har ikke selv copyright til billedet, og jeg ved ikke hvem der fotograferet det. Selvfølgelig kan man bare lægge det op, og håbe på forståelse fra ejeren af copyright.

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at lægge billeder op....

Om du mailar bilden till Staffan och Lars kanske de kan ta en titt?

CF

Hej Lars

Din e-mail adresse er skjult, så jeg kan jo ikke sende til dig :-)

CF


CF


Først vil jeg sige tak for den interesse i lagt i at finde svaret  :D

Er der mon nogen der et bedre billede af den vogn ?

Jeg har aldrig hørt om en 50F før .....  Kan der fortælles yderligere om gitterramme ?