Vilka kör i Lindesberg?

Startat av virtual1, 21 juni 2008, 21:14:25 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Vilka är det som kör i trafikområde Lindesberg? - hittar bara bilder från 2002 på BM:s sida då Busslink huserade där, men jag tvivlar på att de är operatörer där nu, eller?

robbes


Patrik

Citat från: virtual1 skrivet 21 juni 2008, 21:14:25 PM
Vilka är det som kör i trafikområde Lindesberg? - hittar bara bilder från 2002 på BM:s sida då Busslink huserade där, men jag tvivlar på att de är operatörer där nu, eller?

Host host....nu blir jag nästan besviken Mats  ;)
Jag kan säga med all säkerhet att svaret (som du redan fått fast det heter egentligen "Trafik") finns på min sida.

virtual1

Citat från: Patrik skrivet 21 juni 2008, 21:36:55 PM
Host host....nu blir jag nästan besviken Mats  ;)
Jag kan säga med all säkerhet att svaret (som du redan fått fast det heter egentligen "Trafik") finns på min sida.

Haha! - förlåt Patrik, men då din aktivitet går ner här så glömmer man bort din eminenta sida mer o mer (tyvärr!)

Patrik

Citat från: virtual1 skrivet 21 juni 2008, 21:48:16 PM
Haha! - förlåt Patrik, men då din aktivitet går ner här så glömmer man bort din eminenta sida mer o mer (tyvärr!)

Hehe, jag kan spamma forumet varje timme om det är det du vill?  ;)

virtual1

Citat från: Patrik skrivet 21 juni 2008, 21:48:55 PM
Hehe, jag kan spamma forumet varje timme om det är det du vill?  ;)

Haha, vem gör _inte_ det redan? ;-)

robbes

sedan finns en bra sökfunktion där man finner patriks tråd med där det framkommer vilka som kör med

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=8409.0

Christer K

Citat från: virtual1 skrivet 21 juni 2008, 21:14:25 PM
Vilka är det som kör i trafikområde Lindesberg? - hittar bara bilder från 2002 på BM:s sida då Busslink huserade där, men jag tvivlar på att de är operatörer där nu, eller?
Busslink kör upp vissa turer från Örebro till Lindesberg och åter.
Och Swebus kör några turer från Hällefors / Nora till Lindesberg och åter.
/ Christer K
Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

Bussmicke

Citat från: virtual1 skrivet 21 juni 2008, 21:14:25 PM
Vilka är det som kör i trafikområde Lindesberg? - hittar bara bilder från 2002 på BM:s sida då Busslink huserade där, men jag tvivlar på att de är operatörer där nu, eller?

Nå´t fel på dessa bilder?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 23 juli 2008, 16:48:26 PM
Nå´t fel på dessa bilder?

Söne Trafiks undersidor kommer inte fram vid sökning på Söne eller Lindesberg, bara Busslink.
Det betyder, indexera om sökfunktionen om den inte gör det automatiskt (vilket den inte verkar göra)...