Ofrivillig KRNI (nästan) [4 SL-bilder]

Startat av christianm, 26 maj 2007, 19:05:36 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

christianm

Nu är det så grönt ute att det nästan blir KRNI av bilderna vare sig man vill eller inte:









bjalle

Snyggt....man får nog ta en ny tripp till huvudstaden i Höst

Walter


Kul att dina bildpromenader fortsätter!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

M224


christianm


Mikael T Nilsson

Hej,

Mycket trevligt bildsvep från Söderort!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Hasse

Trevliga bilder!
Men när var du i FRÄ? Jag var där mellan ungefär 11.30-11.43, kom som en 704:a och gick som en 707!
För jag såg ingen fotograf...
/Hasse

tomsa

Fina bilder, och jag gillar din tanke med att lägga infotexten med samma bakgrundsfärg som bussen du fotograferat, det tilltalar mitt estetiska öga!

christianm

Citat från: Hasse skrivet 27 maj 2007, 10:52:58 AM
Trevliga bilder!
Men när var du i FRÄ? Jag var där mellan ungefär 11.30-11.43, kom som en 704:a och gick som en 707!
För jag såg ingen fotograf...
/Hasse

Hm, var det du som hade uniform med skärmmössa? Såg en sådan chaufför som växlade mellan dessa linjer. Mercabilden är tagen 11.02 och sedan gick jag längs Fruängsgatan till korvkiosken vid Vantörsvägen så det är inte omöjligt att vi var där samtidigt då...

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

christianm

Citat från: tomsa skrivet 27 maj 2007, 17:57:54 PM
Fina bilder, och jag gillar din tanke med att lägga infotexten med samma bakgrundsfärg som bussen du fotograferat, det tilltalar mitt estetiska öga!

Kul att det uppskattas  :)

Hasse

Citat från: christianm skrivet 27 maj 2007, 19:27:43 PM
Hm, var det du som hade uniform med skärmmössa? Såg en sådan chaufför som växlade mellan dessa linjer. Mercabilden är tagen 11.02 och sedan gick jag längs Fruängsgatan till korvkiosken vid Vantörsvägen så det är inte omöjligt att vi var där samtidigt då...


Ja visst var det jag! Körde 5471. Jag fastnade inte på bild?
/Hasse

Cero


christianm

Citat från: Hasse skrivet 04 juni 2007, 10:33:34 AM
Ja visst var det jag! Körde 5471. Jag fastnade inte på bild?
/Hasse

Nej tyvärr, 5470 (bilden ovan) är det närmaste vi kommer  :-\

bjalle

Citaro ledarna...var är de stationerade?
Tror inte jag såg några sådana när jag var i Stockholm
Kortvagnarna såg jag däremot några stycken