Interbus 518 (bild9

Startat av Marc, 26 maj 2007, 12:55:28 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Marc


En enkel bild på vår nya lånebuss som jag kommer att ratta de närmaste 7 dagarna!

/Marc

Patrik

Du kunde inte varit där dagen innan när jag var där istället?  ;)
Aja, får nöja mig med 512:an  :P

Bussmicke

Som jag brukar säga, förr eller senare har man den på bild...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 26 maj 2007, 13:09:36 PM
Som jag brukar säga, förr eller senare har man den på bild...

Bara att tälta på Skeppsbron i några dar så blir det nog en fångst...  ;D

Walter

Citat från: Marc skrivet 26 maj 2007, 12:55:28 PM

En enkel bild på vår nya lånebuss som jag kommer att ratta de närmaste 7 dagarna!

/Marc


Har man långa leveranstider på nya bussar eller är det för att täcka upp sommarbwehovet man lånar in fler bussar?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

CF

Nogen som kender Swebus-nummeret på denne vogn ?

Niclas Wennerlid

Citat från: Marc skrivet 26 maj 2007, 12:55:28 PM

En enkel bild på vår nya lånebuss som jag kommer att ratta de närmaste 7 dagarna!

/Marc


Va, Marc.. vad hände med din favorit 512 ;)

Mvh Niclas

CF

Hvordan har man gjort det i praksis ?
Er alle trafikvogne overført til Interbus, således at de ikke længere bør forefindes i Swebus-listen, eller leaser Interbus vognene Swebus fremover?

Marc

CitatVa, Marc.. vad hände med din favorit 512

Mvh Niclas

512 kör av en annan förare ett tag... :'(
För den som vill ha bild på 518 så befinner den sig just nu på Värmdö och kommer att rulla två varv på kryssningssightseeing i innerstaden i morgon. (0830-1630) Slottet, Riddarholmen, Vasa samt min favvo parkeringsplats på Strömkajen el Skeppsholmen är säkra ställen. Eller Eskilstuna mot mitten av veckan?

Kvarne

Trevlig vardagsbild Marc! ;)
Men va sjutton är det för fläskläpp bussen fått...? Inte ett dugg vackert om ni frågar mig....Uschiamig! :o ;)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Niclas Wennerlid

Citat från: Marc skrivet 26 maj 2007, 21:55:15 PM
512 kör av en annan förare ett tag... :'(
För den som vill ha bild på 518 så befinner den sig just nu på Värmdö och kommer att rulla två varv på kryssningssightseeing i innerstaden i morgon. (0830-1630) Slottet, Riddarholmen, Vasa samt min favvo parkeringsplats på Strömkajen el Skeppsholmen är säkra ställen. Eller Eskilstuna mot mitten av veckan?


Eller så kanske Marc har vägarna förbi Hornsberg imorgon efter kryssningarna, en annan sitter ju på radion imorgon eftermidag?

Hälsningar Niclas