Hur skulle Ni ha gjort?

Startat av gubben, 17 juni 2007, 20:07:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gubben

Hitta denna skojiga film på you tube......En fyllskalle som verkar fått nåt för mkt i sig...
http://www.youtube.com/watch?v=q8sXoCjgjqI

M224

Citat från: gubben skrivet 17 juni 2007, 20:07:31 PM
Hitta denna skojiga film på you tube......En fyllskalle som verkar fått nåt för mkt i sig...
http://www.youtube.com/watch?v=q8sXoCjgjqI

Jag ser inte det roliga i detta. Ännu en överförfriskad fjortis som inte verkar ha något vett innanför pannbenet.

Kallat på Polis hade jag gjort. Hade det varit tillåtet så hade jag nitat idioten.

gubben

När man sitter bakom ratten e det inte skoj....När man körde i Uppsala på stadstrafiken va detta rätt vanligt vid valborg o dylikt..
Men att se det från sidan om e ändo rätt skoj försöka stoppa en buss ??
Man kan ju alltid putta till dom lite för dom brukar akta sej om dom märker man rullar på, det har jag själv gjort då jag blivit irreterad o polis ej funnits närhet


tomsa

Tycker det är trevligt när folk lägger upp filmer så här på nätet, till slut brukar de hitta fram till polisen, som sedan identifierar och lagför dem för lämpligt brott.

Peter Elmheden

Skulle ha filmat det hela och lagt ut det på nätet  ;)

Cyklisten

Men detta är ju ganska känd, om man letar efter en fullversion så ser man att polisen tar hand om honom...
Men även om man dricker sig full så borde man ju ha något som hindrar från att göra sådana idioterier, så jag tror att
"He´s not only drunk. He´s just an asshole" ;) Eller hur det nu gick, minns inte filmen där jag hörde detta.

homer

har läst forumet i några år, men kände att de va dags för en användare, kanske gör fler inlägg i framtiden

angående detta hade jag satt på strålkastarspolingen och vindrutespolningen så hade han fått sig en dusch

Cyklisten

Ja, en dusch var det han behövde i första hand ;) Men vänta bara tills Malmöfestivalen börjar, då får jag titta på liknande scener...